Yeni Model Güzel bir boss modeli oyun dosyalarına eklendi. (Ek bilgi: 3 boyutlu bakmak isterseniz buraya tıklayın.)
- Item - Death Knight T10 DPS Relic (Obliterate, Scourge Strike, Death Strike) - Obliterate, Scourge Strike ve Death Strike özelliklerini 15 saniyeliğine 73 strenght sağlar. 5 kere stacklenebilir.
- Item - Death Knight T10 Tank Relic (Runestrike) - Rune Strike özelliğiniz 15 saniyeliğine 44 dodge rating sağlar. 5 kere stacklenebilir.
Druid
- Item - Druid T10 Feral Relic (Rake and Lacerate) - Lacerate ve Rake özelliklerinizin periyodik hasarları 15 saniyeliğine 44 agility sağlar. 5 kere stacklenebilir.
- Item - Druid T10 Balance Relic (Moonfire and Insect Swarm) - Insect Swarm ve Moonfire büyülerinizin periyodik hasarları 15 saniyeliğine 44 critical strike rating sağlar. 5 kere stacklenebilir.
- Item - Druid T10 Restoration Relic (Rejuvenation) - Rejuvenation büyünüzün periyodik iyileştirmesi 15 saniyeliğine 32 spell power sağlar. 8 kere stacklenebilir.
Paladin
- Item - Paladin T10 Retribution Relic (Crusader Strike) - Crusader Strike özelliğiniz 15 saniyeliğine 44 strenght sağlar. 5 kere stacklenebilir.
- Item - Paladin T10 Holy Relic (Holy Shock) - Holy Shock büyünüz 15 saniyeliğine 85 spell power sağlar. 3 kere stacklenebilir.
- Item - Paladin T10 Protection Relic (Shield of Righteousness) - Shield of Righteousness özelliğiniz 15 saniyeliğine 73 dodge rating sağlar. 3 kere stacklenebilir.
Shaman
- Item - Shaman T10 Elemental Relic (Shocks) - Earth Shock, Flame Shock ve Frost Shock büyüleriniz 15 saniyeliğine 73 critical strike rating sağlar. 3 kere stacklenebilir.
- Item - Shaman T10 Enhancement Relic (Stormstrike) - Stormstrike özelliğiniz 15 saniyeliğine 146 attack power sağlar. 3 kere stacklenebilir.
- Item - Shaman T10 Restoration Relic (Riptide) - Riptide büyünüz 15 saniyeliğine 85 spell power sağlar. 3 kere stacklenebilir.
Feat of Strength
It's Over Nine Thousand! 9000'den fazla achievement puanı kazanın. |
Fall of the Lich King (10 Oyunculu Raid) Achievementları
Storming the Citadel (10 player) Icecrown Citadel içindeki ilk dört bossu 10-oyuncu modunda yenin. | |
The Frostwing Halls (10 player) Icecrown Citadel içindeki The Frostwing Halls bosslarını 10-oyuncu modunda yenin. | |
The Plagueworks (10 player) Icecrown Citadel içindeki The Plagueworks bosslarını 10-oyuncu modunda yenin. | |
The Crimson Hall (10 player) Icecrown Citadel içindeki The Crimson Hall bosslarını 10-oyuncu modunda yenin. | |
The Frozen Throne (10 player) Icecrown Citadel içindeki Lich King'i 10-oyuncu modunda yenin. | |
Fall of the Lich King (10 player) Icecrown Citadel içindeki tüm bossları 10-oyuncu modunda yenin. | |
It's a Trap! (10 player) Icecrown Citadel'da Ice Jet'lerden 10-oyuncu modunda kurtulun. | |
Unboned (10 player) Kimse Bone Cyclone'dan hasar almadan Lord Marrowgar'ı 10-oyuncu modunda yenin. | |
Thirty One (10 player) Lady Deathwhisper'ın adlerinden X tanesini onun bombalarıyla öldürün ve sonra Lady Deathwhisper'ı 10-oyuncu modunda yenin. | |
I'm on a Boat (10 player) Tüm raid üyeleri düşman gunshiplerine sadece bir kere giderek Gunship Battle'da 10-oyuncu modunda galibiyet kazanın. | |
I've Gone and Made a Mess (10 player) Deathbringer'ı X'ten daha az raid üyesininin Garrote saldırısından hasar alarak 10-oyuncu modunda yenin. | |
Dances with Oozes (10 player) Rotface'i hiçbir ooze patlatmadan 10-oyuncu modunda yenin. | |
Once Bitten, Twice Shy (10 player) Blood Queen'i vampirken 10-oyuncu modunda yenin. |
Icecrown Citadel 5-Man Dungeons Achievementları
Icecrown: The Forge of Souls Icecrown: The Forge of Souls içindeki bossları yenin. | |
Icecrown: The Pit of Saron Icecrown: The Pit of Saron içindeki bossları yenin. | |
Icecrown: The Halls of Reflection Icecrown: The Halls of Reflection içindeki bossları yenin. | |
I Feel Good Bronjahm'ı The Forge of Souls'ta heroic zorlukta büyük büyüsünü cast etmesine izin vermeden yenin. | |
Three Faced Devourer of Souls'u The Forge of Souls'ta heroic zorlukta büyük nukeünü interrupt ettikten sonra yenin. | |
Don't Let it Go to Eleven Forgemaster Garfrost'u The Pit of Saron'da heroic zorlukta 11 stacke ulaşmadan yenin. | |
Don't Look Up Scourgelord Tyrannus'un önündeki koridoru The Forge of Souls'ta heroic zorlukta kimse sarkıtlardan hasar almadan temizleyin. | |
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction. Lich King'den iki saat on bir dakika içinde kaçın. |
Companion Pets
- Mr. Chilly'nin ismi artık Oswald değil ve eski ismini geri aldı.
Death Knight
Unholy
- Scourge Strike tekrar dizayn edildi. - %50 silah hasarına ek olarak 400(tooltipte 40000 dense de aslında böyle olduğu düşünülüyor) hasar veren bir unholy vuruştur. Ayrıca hedefteki her disease için verdiğiniz hasarın %25'ini shadow hasar olarak verirsiniz.
- Unholy Blight artık 10 saniye boyunca Death Coil'in verdiği hasarın %10'unu verir. (%20'den düşürüldü)
Druid
Restoration
- Gift of the Earthmother artık toplam spell hasteinizi %2/4/6/8/10 arttırıyor.
- Rebirth: Cooldownı 20 dakikadan 10 dakikaya indirildi. Arenalarda kullanılamıyor.
Glyphs
- Glyph of Rapid Rejuvenation - Hasteiniz artık Rejuvenation büyünüzün periyodik iyileştirmeleri arasındaki zamanı kısaltır.
Hunter
Pet
- Culling the Herd - Petinizin Claw, Bite veya Smack özellikleri critical strike olduğunda siz ve petinizin verdiğiniz hasar 10 saniyeliğine %1/2 artar.
- Call Stabled Pet: Cooldown reduced from 30 minutes to 5 minutes. Cannot be used in Arenas.
Mage
Fire
- Improved Scorch artık hedefe yapılan büyülerin critical strike şansını %5 arttırıyor; ama stacklenmiyor. (%1'den yükseltildi, 5 stackten düşürüldü)
Ice
- Frozen Core artık ayrıca Ice Lance critical strikelarının bir sonraki Frostbolt/Frostfire Bolt'un cast süresini 0.4/0.7/1 saniye düşürür.
Glyphs
- Glyph of Improved Scorch glyphinin adı Glyph of Scorch olarak değiştirildi ve Scorch büyünüzün verdiği hasarı %20 arttırıyor.
- Glyph of Eternal Water - Water Elemental petiniz artık hep yanınızda durur; ama Freeze özelliğini kullanamaz.
Paladin
Protection
- Divine Guardian artık ayrıca Divine Sacrifice aktif olduğunda party ve raid üyelerinizin aldığı hasarı %20 düşürür.
- Divine Sacrifice - 30 yard içindeki tüm party üyelerinin aldığı tüm hasarların %30'unu siz alırsınız(burayı tam anlamadım ama sanırım paladinin maksimum canının %40'ına kadar oluyormuş? - Ezekeel). Yönlendirilen hasar paladine ulaşmadan önce %50 azalır. 10 saniye sürer.
Priest
Discipline
- Power Word: Shield; bu büyü artık raid/partyde olmayan friendly hedeflere de cast edilebilecek.
Shadow
- Shadowform artık Shadow Word: Pain, Devouring Plague ve Vampiric Touch büyülerinin periyodik hasarlarının hasteinizden yararlanmasına izin verir; bu büyülerin periyot uzunluğu da haste ile düşer. Harcadığı mana da taban mananın %32'sinden %13'üne düşürülmüştür.
- Improved Devouring Plague: Bu büyü artık verdiği toplam periyodik hasarın %10/20/30'unu bir anda verir. (%5/10/15'ten yükseltildi.)
- Vampiric Embrace: Bu özellik artık hedefe debuff vermek yerine size 30 dakikalığına dispel edilemeyen bir buff veriyor.
Glyphs
- Glyph of Mind Flay hedef Shadow Word: Pain etkisindeyse artık Mind Flay büyünüzün verdiği hasarı %10 arttırır.
- Glyph of Shadow Word: Pain değiştirildi - Shadow Word: Pain büyünüzün periyodik verdiği hasarlar taban mananızın %1'ini size geri kazandırır.
- Glyph of Shadow artık 10 saniyeliğine spiritinizin %30'u kadar spell powerınızı arttırır. (%10'dan arttırıldı)
Shaman
Restoration
- Reincarnation: Cooldownı 60 dakikadan 50 dakikaya düşürüldü(Improved Reincarnation cooldown süresini 10/20 dakika kısaltmaya devam edecek).
Warlock
Affliction
- Improved Felhunter artık Felhunter her Shadow Bite ile hasar verdiğinde petinize maksimum manasının %8'ini(%4'ten arttırıldı) geri kazandırır ve bu özelliğin cooldownını 2 saniye düşürür.
Demonology
- Decimation artık Soul Fire büyünüzün cast süresini %20/40% kısaltır. (%30/60'tan düşürüldü)
- Molten Core artık shadow büyülerinizin ve periyodik hasar veren efektlerinizin %12 şansla 12 saniyeliğine Incinerate'in verdiği hasarı %15 ve Soul Fire'ın verdiği hasarı %4/7/10 arttırır.
- Create Soulstone: Bu büyünün cooldownı ve buffın süresi 30 dakikadan 15 dakikaya indirildi. Arenalarda kullanılamıyor.
Destruction
- Conflagrate artık Immolate ya da Shadowflame'in %60'ı kadar hasar veriyor ve 6 saniye içinde %20 ek hasar veriyor.
Glyphs
- Glyph of Life Tap artık Dark Pact ile de proclar.
- Glyph of Quick Decay - Hasteiniz Corruption büyünüzün verdiği periyodik hasarlar arasındaki zamanı kısaltır.
Warrior Glyphs
- Glyph of Victory Rush artık her hedefi etkiliyor. (Eskiden sadece canı %70'in altında olanları etkiliyordu)
Kullanıcı Arayüzü
- Büyü tabanlı olmayan izlemeler hedef logout olunca da devam edecek.
- Artık her party üyesi raid hedeflerini işaretleyebilecek
- Her party üyesi raid hedefini işaretleyebilecek.
- Yeni yamayla talentlar sıfırlandığında kullanıcılar uyarılacak.
- “/Settitle” komutu eklendi.
- Görev yazıları artık ayar dışında da anında çıkacak.
- Takvimdeki olaylara “Tentative(belirsiz)" durumu eklendi.
- 10 levelın altındaki oyuncular raidlere katılamayacak.
- Ignore listesinin kapasitesi 50'ye çıkarılarak arkadaş listesiyle eşitlendi.
- Özel dövüşler için arayüzler eklendi.
- Mini-mapin yanına hangi dungeonda olduğunuzu görebilmeniz için interface öğesi eklendi(örn: 10/25-oyunculu heroilerde kurukafa gözükecek.)
- Görevlerden gelen tecrübe puanları görev ödülleriniin gösterildiği yerde gösterilecek.
- Stable slotu alma işlemine onaylama kutucuğu eklendi.
- Macro değişiklikleri
“@” sembolü “target=” komutuna alternatif olarak eklendi. Örneğin, “/cast [@focus] Flash Heal". Yeni macro koşulları: “vehicleui” (eğer oyuncu araç kullanıcı arayüzüne sahipse) ve “unithasvehicleui” (eğer hedef araç kullanıcı arayüzüne sahipse). Character and Creature Nameplates
- Oyuncuların birbirlerinin isim levhalarını görebilme menzili belirgin şekilde arttırıldı.
- Önünde görüşünüzü engelleyen objelerin olduğu isim levhalarını göremeyeceksiniz.
Bir odanın kapısının yakınına gittiğinizde ise bu odanın içindeki oyuncu ve yaratıkların isim levhaları gözükecek(düzgün çevirememiş olabilirim). Arenadaki köprü ve sütunlar dost ya da düşman oyuncuların isim levhalarını gizlemeyecek.
- Totem isim levhaları test sunucularında “Interface Options” içindeki “PRODUCTION” sekmesinden kapatılabiliyor.
- Büyük oyuncu ve yaratık gruplarının isim levhaları dip dibe birikmek yerine üst üste gelecek. Bu özellik test sunucularında “Interface Options” içindeki “PRODUCTION” sekmesinden kapatılabiliyor.
Addon Author(Kusura bakmayıni çevirmeye çalıştığımda rezil bir şey ortaya çıktığından bunu çevirmeden yayınlıyorum) Changes
- “registerForClicks” added to xml buttons.
- “MouseIsOver” has been converted to a “C” function for increased efficiency (e.g. /dump PlayerFrame:IsMouseOver() ).
- When an addon file is loaded, the addon name and an addon table are passed to the file through ‘…’. The same addon table is passed to every file loaded by a particular TOC file (example at the top of a Lua file: “local addonName, addonTable = …;”.
- “motionScriptsWhileDisabled” attribute added to buttons. This allows “OnEnter”; and “OnLeave”; to fire while the button is disabled.
- “GetFileHeight()” and “GetFileWidth()” added to Texture objects. 0 is returned if no texture file is associated with the texture.
- You can now query for a list of completed quests with “QueryQuestsCompleted()” then wait for the “QUEST_QUERY_COMPLETE” event, and call “GetQuestsCompleted(<luatable>)”.